Finasteride sheding fase

En tråd i 'Tradisjonell behandling' startet av anicane, 1 Des 2017.

  1. anicane

    anicane Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Liker mottatt:
    0
    annonse:

    Heisann,

    Jeg er 25år, er på NW 2.5 om ikke mer. Har fått viker og begynt å bli litt tynn på toppen. Etter å ha nølt her å der bestemte meg for å ta Finasteride, og nå er jeg på dag 17. Har ikke merket noe særlig bivirkninger enda bortsatt for å mistet litt av libidoen så funker resten som vanlig.

    Det eneste jeg har merket er at jeg mister mer hår enn det jeg gjorde før behandlingen, er det vanlig? eller hallusinerer jeg? Surfet rundt nette og fant ut at finastride har en shedding fase stemmer det? er det vanlig at jeg opplever det?

    forresten jeg tar bare 0.5mg, skal ta ett nytt blodprøve når 1 månede har gått for se enderingene.
    Bruker ketokonazol sjampoen 2ganger i uken.
     
    #1
    Sist redigert: 1 Des 2017